Olen pimeydessä, mutta näen katseen joka vangitsee minut, se pyytää minua lähemmäksi. En halua edetä, mutta ruumini ei tottele minua. Pimeys vie minut, se vangitsee syvälle sisäänsä, oletko sinä pelastaja?
Juu eli olen tälläinen "tavallinen" tyttö täältä kylmästä Suomesta, elämäni on... ei sitä voi edes kuvata. Joku voisi sanoa että se on tylsää, mutta hänelle ei sitten olekkaan kerrottu kaikkea. Toinen voisi ehkä väittää minun olevan nolife hikipinko, mutta hänelle on sitten kerrottu viellä vähemmän...
    Monen elämä sisältää noin sanotun "kielletyn hedelmän", asian joka on jotain hengityksen seisauttavaa... mutta kielletty. Se saattaa olla jokin juttu mitä ei saa tehdä, jokin ihminen ihminen ketä ei saa tavata, jokin tunne jota ei saa tuntea, minun tapauksessa nämä kaikki sekaisin keskenään.
    Tapasin tänä vuonna yhen pojan joka sai kaiken vähän sekaisin. Ehkä jo ihan alussa saatto olla joitain katseiden vaihtoja? Ollaan tavattu jo muutamia kertoja tän pojan kaa kahestaa, ja koko jutusta on kehittyny toivotonta säätöä!
Yhel kerral oli jo ilta ja taivaal oli tähtiä, käveltii kohti juna-asemaa (koska asutaan viereisil paikkakunnilla, junamatka ei kestä kun sen 3-5min). Koko sen päivän se oli ollu tosi masentuneen olonen. Niillä istuin sen sylissä ja se sano "Sä oot kun huumetta, sitä on tosi vaikee saa-a, ja se on tosi ainutlaatusta. Sitä ei löyä melkee mistää, mut sit viimein saa siihen jää heti koukkuun ja sitä on vaan pakko saada lisää!" Se oli sillon kans tosi hellyyden kipee ja halus kokoaja halata...
   No takas sinne juna-asemalle. Kiivettii sinne penkkien katoksen päälle ja nojasin siihe, katoin hetken niit tähtii joita taivas oli ihan täynnä, oli täysin hiljasta. Sit se kattoo mua silmiin ja sanoo "Mä en haluu koskaan menettää sua" ja suutelee pitkään ja hitaasti. Vähän ajan pääst tullaan alas ja alan kaivaa peilii kun kohta pitäis mennä junaan "ihmisten töllättäväks". Se vaan sanoo "kato tänne, mä oon sun peili", käännän päätä ja se totee "juu emmä oo koskaa nähny mitää noi söpöö". Juna tulee ja huuan moikat ja oon just menos junaan kun se juoksee viel mun luo ja suutelee pitkään, sit se on poissa. Meitä kokoajan tarkkaan kattonu about 60 vuotias vanha mies tulee mun takaa ja avaa sen junan oven sit se näyttää käsil tietä ja sanoo "teidän jälkeenne" vinkaten samal silmää.