Musta enkeli vajoaa hiekkaan, sen siivet sivaltavat ihoa, vuodan verta. Se katsoo hiustensa takaa ja jättää minut kuolemaan, miksei kukaan auta?

Mä en tiiä mun paikkaa tässä maailmassa. Musta tuntuu että kaikki minkä mä oon joskus rakentanu mun elämässä sortuu päälle ja mä jään sinne alle loukkuun, enkä pääse pois. Oon muodostanu kuoren joka kestää sen kaiken sortuneen asian painon jonku aikaa, mut lopulta sekin hajoo ja sit kaikki on ohi... Eilen näin valoa tunnelin päässä. Kaveri soitti mulle ja sano et oon tärkee. Mä en oo koskaan ajatellu et kukaan vois ajatella niin. Mä oon ollu aina vähän erilainen kun muut, eikä ihmiset sitä tietenkään hyväksy, siks monet ei tykkää musta. Mikäs siinä kun saa kuulla olevansa "vitun asshole" sun muuta, kai mä oon. Mun pitää kestää totuus, koska ei ihmiset olis mulle ilkeitä, jos vikaa ei oo mussa. Kyl mä tiiän et jos alkaisin polttaa ja juomaa joka viikonloppu kunnon kännit (ja vetämään pääntäytee vähä rajumpaa kamaa), hengaa kylil joka yö, varastaa ja jakaa itteeni jokaselle vatsaan tulijalle, pääsisin mukaan ns "kovien tyyppien jengiin". Mut onks se sen kaiken arvosta? Jos ajattelee viisaasti vois sanoo ettei, mut emmä enään ees tiiä.
    Kaikki mikä mun elämäs on koskaan ollu tärkeetä lähtee kuitenkin aina pois, mikään ei jää. Joskus vaan haluu niin kovasti pois... Mun silmät huutaa apua, mun aivot huutaa apua, mun sydän huutaa apua, kaikki mussa paitsi mun suu huutaa apua, miksei kukaan auta? Koska kukaan ei välitä. Joku jossain kahlitsee mut maahan, enkä mä nouse siitä ominavuin ylös, jään siihen maahan kaikki pyörii ja sit mä nukahan, jospa en enää heräis.
    Oon aina ihaillu vahvoja ihmisiä jotka selvii kaikista ongelmista, ja nousee aina uudelleen ylös, jotka pystyy kaikkeen, eikä välitä muitten mielipiteistä. Mä haluun olla sellanen vahva ihminen, mut musta ei oo siihe.
    En uskalla ilmasta mun mielipidettä enään niin vahvasti kun joskus, en uskalla enään ilmasta itteeni, pukeutuu niikun haluan tai tehä niinkun haluun. Teen elämäs tyhmiä asioita joita kadun ja paljon virheitä, mut hei it`s life :D? Nyt mä ootan et se ihme tapahtuu, että kaikki muuttuu hyväks... tai sit mä vaan luovutan,mut mä haluun näyttää kaikille, mä haluun näyttää niille et oon yhtä hyvä ku ne ja mä haluun näyttää niille et mä onnistun! HEI MÄ VIELLÄ NÄYTÄN TEILLE!